





















Opis nieruchomości
Serdecznie polecam wyjątkowa lokalizacjaCentrum Warszawy Nowy Świat przy metrze Nowy Świat
Lokal o powierzchni 380m2 w skład którego wchodzi 5 pokoi
Podane ceny poszczególnych pokoi /opłata za lokal+ media+serwis+meble/
P1/8 osób cena 4 400zł /za osobę 550zł/
P2/50 osób cena 25 000zł/za osobę 500zł/
P3/16 osób cena 8 800zł /za osobę 550zł/
P4/16 osób cena 8 800zł/za osobę 550zł/
P5/0 osób KUCHNIA
P3 lub P4 SALA KONFERENCYJNA
Cena najmu 26400zł+czynsz 7600zł cena netto + vat
Możliwość użytkowania powierzchni w całości lub w poszczególnych pokojach
- Elastyczna umowa. Czas trwania nieokreślony lub określony z możliwością wypowiedzenia w czasie od 1 do 3 miesięcy. Kaucja 3 miesięczna. Brak limitu osób w biurze. Istnieje w każdej chwili możliwość zmiany powierzchni i lokalizacji biura w ramach innych biur.
- Opłata za lokal w całości + koszty utrzymania lokalu: powierzchnia całkowita lokalu, strefa wypoczynku, sala konferencyjna, kuchnia, łazienka, fundusz remontowy, podatki, ogrzewanie, woda, ścieki, wywóz śmieci, sprzątanie/prąd wspólny na zewnątrz, klatka, winda.
- Media: prąd, internet standardowy, internet symetryczny, monitoring, alarm, kamery, szafa rakowa, klimatyzacja, klimatyzowane pomieszczenie serwerowe, możliwość zabezpieczenia usługi przez więcej niż jednego dostawcę w/w usług – do ustalenia.
- Serwis sprzątający: sprzątanie części socjalnych i pokoi biurowych, kosmetyki do kuchni i łazienki – do ustalenia.
- Parking: miejski lub jest możliwość wynajęcia w okolicznych biurowcach miejsca na parkingu podziemnym – do ustalenia.
- Meble: możliwość wyposażenia biura w standardowe meble – do ustalenia.
- Strefa wypoczynku: wygodne sofy, TV, projektor, konsole, nagłośnienie, hamaki, worek bokserski, kwiaty, drabinki do ćwiczeń – do ustalenia.
- Aktualnie w lokalu znajduje się:
- 15 pokoi biurowych, w tym nieograniczona możliwość zmian – sale konferencyjne / pokoje biurowe plus strefa odpoczynku lub możliwość podziału i pozyskania maksymalnie 20 pokoi biurowych. Po ewentualnej rewitalizacji pomieszczeń zgodnie z rzutem będą dostępne 4 pokoje o powierzchni od 30 m.kw. do 180 m.kw. z możliwością wydzielenia maksymalnie 20 pokoi biurowych.
- Duża i widna kuchnia, w pełni wyposażona w AGD: lodówka 400/200 l dwudrzwiowa z kostkarką i wodą, zmywarka, piekarnik, płyta indukcyjna, okap kuchenny, pralko-suszarka, naczynia, talerze, szklanki, sztućce, itp. Możliwość doposażenia lokalu o dodatkową kuchnię.
- Trzy łazienki w tym 1 z prysznicem i 1 z pralko – suszarką.
- Sieć komputerowa kategorii 6A o prędkości do 10 GB wraz z szafą serwerową.
- Internet światłowodowy Orange/UPC/inny, WI-FI, z możliwością doposażenia w internet symetryczny o prędkości 1GB/1GB
- Dodatkowe udogodnienia:
- Serwis lokalu: bieżący serwis lokalu, w tym instalacji elektrycznej, sieci komputerowej, sprzętów AGD oraz wszelkie ulepszenia na życzenie klienta w trakcie współpracy – jest w cenie.
- Wszelkie prace w lokalu: podział pokoju, wymiana podłogi, odmalowanie lokalu, montaż mebli i wiele innych - jest w cenie.
- Dostęp 24H/7: dostęp do biura zintegrowany z HR, pełna kontrola przestrzeni, najnowszy system alarmowy – jest w cenie.
- Zmiana powierzchni: możliwość zmniejszenia/powiększenia lokalu w trakcie umowy – jest w cenie.
- Przeprowadzka: przy zmianie lokalizacji twojego biura w ramach naszych biur – jest w cenie.
- Organizując miejsca do pracy kierujemy się zasadą -
- Użytkownik lokalu powinien skupić się na biznesie a resztą zajmiemy się my
- Wszystko, co zawarte w powyższej ofercie jest do indywidualnego ustalenia. Możesz zdać się na nas i zaufać naszemu doświadczeniu. Możesz również z czegoś zrezygnować lub zasugerować zmiany dogodne dla Ciebie – działania te mają skutek na finalną cenę.
Nota prawna
Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Szczegóły




